ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák A DRAKE HUNGARY Bt., mint Szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett www.clean-home.hu weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, olvassa el figyelmesen jelen ÁSZF dokumentumot, és ezt követően kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem kereshető vissza, kizárólag elektronikus formában, magyar nyelven kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. 

A weboldal működésével, megrendelési, szolgáltatás teljesítésének folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Az ÁSZF elérhető az alábbi linken:http://clean-home.hu/aszf

 

Szolgáltatói adatok

Szolgáltató neve: DRAKE HUNGARY Bt.
Szolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét, III. Béla körút 28. 1/4.

Szolgáltató telephelye: 6000 Kecskemét, Kisfaludy u. 2. 1.em.2.
Az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@clean-home.hu

Szolgáltató cégjegyzékszáma: 03-06-113634

Szolgáltató adószáma: 22167271-2-03

Szolgáltató számla száma: 12076910-01469836-00100000    RAIFFEISEN BANK

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága

Szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató adatai:Cleaning-IT Kft 6000 Kecskemét Széna u 3/c/2

Adószám: 22708782-2-03

Alapvető rendelkezések

1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF-be foglalt rendelkezések értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. 

2. Jelen ÁSZF 2016 06 25 napjától kezdődően visszavonásig hatályos. Szolgáltató jogosult Jelen ÁSZF rendelkezéseit módosítani, melyről a Szolgáltató minden esetben a www.clean-home.hu weboldalon tájékoztatást tesz közzé.  

3. A Szolgáltató által üzemeltetett www.clean-home.hu weboldal teljes tartalma a Szolgáltató szellemi tulajdonát képezi.

Adatkezelési szabályok

3. Jelen ÁSZF elválaszthatatlan melléklete az Adatvédelmi Szabályzat, amely az alábbi linken közvetlenül elérhető:http://clean-home.hu/adatkezelesi-szabalyzat

Szolgáltatások köre

3. Szolgáltató a www.clean-home.hu internetes cím alatt bárki által elérhető takarítási szolgáltatást közvetít akként, hogy a takarítási szolgáltatást igénylő ügyfelek (továbbiakban: Felhasználó) részére a Szolgáltatóval szerződésben álló takarítási szolgáltatást végzők (továbbiakban: Takarítást végző) egyike takarítási szolgáltatást nyújt a Felhasználónak. 

A szolgáltatás a jelen pontban megadott internetes címen érhető el és rendelhető meg, továbbá a Szolgáltató telephelyén személyesen is megrendelhető szolgáltatást közvetít a Szolgáltató. Az egyes takarítási szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát.

Szolgáltatás igénybevételének menete

4. A www.clean-home.hu weboldalon a Felhasználó megtalálja azokat a takarítási szolgáltatási típusokat melyek közvetítését a Szolgáltató végzi. Az egyes szolgáltatási típusra kattintással a Felhasználó megtekintheti, hogy pontosan milyen m2 nagysághoz milyen mértékű szolgáltatási díj és takarítási tevékenység tartozik. A szolgáltatási díj elsősorban a m2 nagyság függvénye. 

5. Felhasználó kiválasztja az adott m2-re kattintással az igényelt takarítási szolgáltatás típusát, ezáltal egyidejűleg elfogadja a takarítási szolgáltatás ellenértékeként felmerülő szolgáltatási díjat. Ezt követően Felhasználó megadja a szükséges adatait, az igényelt takarítás helyszínét, végül a Foglalás elküldésével válik befejezetté a szolgáltatás megrendelése. 

6. Felhasználó vállalja, hogy a takarítási eszközöket és tisztítószereket a háztartásában biztosítja. Amennyiben tisztítószerekkel nem rendelkezik, vagy erre igényt tart, úgy a szolgáltatás megrendelése során lehetőség van olyan szolgáltatási típus kiválasztására, amely a szükséges takarítószerek megvásárlását is magába foglalja. Erre kétféle csomagot kínál a Szolgáltató. A választott takarítószer csomagban szereplő tisztítószerek ellenértéke a foglalás során plusz díjként felszámításra kerül, melynek értékét a foglalás elküldésével ugyancsak elfogad a Felhasználó. 

Ameddig a Foglalás elküldésre nem kerül, mindaddig a szolgáltatás igénylése nem befejezett, és a Felhasználó módosíthatja megrendelését. 

Szolgáltatási díj megfizetésének menete és módja

7. Leadott Foglalásban szereplő takarítási szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése a Felhasználó választásától függően akként történik, hogy a Felhasználó a megrendelt takarítási szolgáltatás ellenértékét a takarítás elvégzését követően a Szolgáltató számlaszámára való befizetéssel vagy banki utalással (Szolgáltató DRAKE HUNGARY Bt; Számlaszáma:12076910-01469836-00100000,RAIFFEISEN BANK), továbbá a telephelyen pénztári befizetéssel teljesítheti. 

8. Takarítási szolgáltatás nyújtását követően Szolgáltató a takarítási szolgáltatásról számlát bocsát ki Felhasználó részére. 

 

Kárfelelősség, panasz kezelése

9. Szolgáltató teljes körű felelősséget vállal mindennemű kárért, amelyet a Takarítást végző tevékenysége során okoz a Felhasználónak. 

10. A szerződés nem szerződésszerű teljesítésének számít, ha a Takarítást végző a Szolgáltató által közvetített Felhasználó személyes adatainak birtokában a Szolgáltató kizárásával nyújt takarítási szolgáltatást az adott Felhasználó részére. A Takarítást végző a Szolgáltató által közvetített Felhasználóval csak a Szolgáltatón keresztül léphet kapcsolatba és tarthat fenn kapcsolatot. 

11.  A takarítási Szolgáltatás nyújtásától számított 24 órán belül a Felhasználó egyoldalú nyilatkozattal jelezheti Szolgáltató felé, hogy a takarítási szolgáltatással nem volt elégedett, kifogásolhatja annak minőségét. Ebben az esetben az eljárás a következő:

 Amennyiben a Szolgáltatót 24 órán belül értesíti a Felhasználó, akkor a Takarítást végző visszatér a Felhasználóhoz, és szerződésszerű minőségben javítja vagy teljesíti az igényelt, de korábban hiányosan vagy nem szerződésszerűen elvégzett takarítási szolgáltatásokat. 

Ebben az esetben a Foglalásban igényeltek nem tekinthetőek elvégzetteknek.

Szolgáltató ebben az esetben nem számít fel újabb, a Foglalásban szereplő Szolgáltatási díjat az ismételten elvégzett takarításra tekintettel a Felhasználó részére.

 


A Takarítást végző kötelezettségei

12. A Foglalásban szereplő szolgáltatás típusnak megfelelően végzi el az igényelt takarítási szolgáltatást, illetőleg a szolgáltatás időtartamát hatékonyan használja ki a Foglalásnak megfelelő teljesítés érdekében.

  1. A Takarítást végző feladatai ellátása során takarékosan, csak a szükséges mértékben használja a víz – és elektromos energiát, a vételezést csak az erre kijelölt helyeken végzi. 

 

  1. A Takarítást végző az érvényben lévő biztonsági, valamint tűz – és vagyonvédelmi előírásokat betartja.

15.  Az igényelt Foglalást első osztályú minőségben teljesíti. 

16. Megtesz minden szükséges óvintézkedést a Felhasználó tulajdonának elvesztése és/vagy sérülése, illetve minden egyéb károkozás ellen. 

 

Felhasználó kötelezettségei

17. Megtesz mindent annak érdekében, hogy a Takarítást végző hatékonyan, akadály nélkül végezhesse az igényelt szolgáltatásokat.

18. Amennyiben a Foglalásban megjelölésre került, úgy biztosítja a szükséges tisztítószereket és takarítóeszközöket a szolgáltatás teljesítéséhez.

19. Felhasználó mindent megtesz annak érdekében, hogy biztonságos helyszínt biztosítson a Takarítást végző részére. 

20. Felhasználó köteles a Szolgáltatót azonnal, de legkésőbb az igényelt takarítási szolgáltatás teljesítésétől számított 24 órán belül értesíteni akár a 06/30/337-6405 telefonszámom, akár az info@clean-home.hu email címen, vagy akár személyesen a 6000 Kecskemét, Kisfaludy u. 2. 1. em.2. szám alatti címen a Takarítást végző által okozott károk esetében. Ezen határidő elmulasztását követően tett késedelmes bejelentéseket a Szolgáltató elfogadni nem tudja, azokért helyt állni nem köteles, melyet Felhasználó tudomásul vesz. 

Módosítások, Foglalások törlése 

21. Felhasználó a www.clean-home.hu weboldalon keresztül a Foglalás időpontját megelőző legfeljebb huszonnégy (24) óráig díjmentesen törölheti, illetve módosíthatja a Foglalást.


22. Amennyiben a Felhasználó a Foglalási időt a takarítási időpontot megelőző huszonnégy (24) órában törli, illetve módosítja a Foglalást, külön lemondási, illetve módosítási díj megfizetésére köteles, amelynek összege egy órányi szolgáltatás értékének felel meg.  

 Záró rendelkezések

23. A Takarítást végző és a Felhasználó a szerződés teljes hatályos ideje alatt felelőssé tehetőek annak megszegéséért, és a törvényben foglalt valamennyi jogorvoslat rendelkezésükre áll. 

25. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni.

26. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Kecskemét, 2016.06.25